Beantwoord

abonnements vraagje over opzeggen

  • 14 February 2019
  • 2 reacties
  • 21668 Bekeken

ik kan het niet terug vinden, maar als je abonnement tot november loopt, kun je dan in november pas je abonnement opzeggen ?
want kan wel 6 maanden van te voren verlengen, maar vind nix over opzeggen
icon

Beste antwoord door Snowboard 15 February 2019, 18:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Via klantenservice pagina zoek(en) criteria opzeggen.

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Daarna kun je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Op je persoonlijke pagina Mijn Simpel kun je de einddatum van je contract vinden.

We vinden het jammer dat je overweegt om je abonnement op te zeggen. Opzeggen kun je telefonisch doen via de Klantenservice of via het contactformulier.
Reputatie 2
Badge +8
Via klantenservice pagina zoek(en) criteria opzeggen.

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Daarna kun je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Op je persoonlijke pagina Mijn Simpel kun je de einddatum van je contract vinden.

We vinden het jammer dat je overweegt om je abonnement op te zeggen. Opzeggen kun je telefonisch doen via de Klantenservice op 088 100 5757 (normaal tarief; op werkdagen 09:00-21:00, zaterdag 10:00-17:00) of via het contactformulier.


De opzegging kan je ten alle tijden aan ons doorgeven via de manier die @Snowboard heeft aangegeven. Het abonnement kan worden opgezegd per einde contract of met één maand opzegtermijn als de einddatum reeds is verlopen.
De één maand opzegtermijn geldt vanaf het moment dat je contact met ons opneemt.

Reageer