Beantwoord

Account aanmaken lukt niet

  • 29 April 2020
  • 1 reactie
  • 577 Bekeken

Hoi,


Het lukt mij niet een account aan te maken. Als ik dit doe staat er dat er al een account is voor mijn email+telefoornummer. Wanneer ik dan druk op “wachtwoord opnieuw opvragen” krijg ik een groen vlak waarin staat “binnen enkele minuten wordt er een email gestuurd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen” maar die email die komt niet aan. Ik heb het een aantal keer geprobeerd gisteravond en vandaag maar nog geen email ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken ipv wachtwoord opvragen maar dan krijg ik een rood vlak met daarin “er is al een account bekend voor het opgegeven emailadress en telefoonnummer”.

Help, wat moet ik doen?

 

Groetjes, Alex

icon

Beste antwoord door Phil 1 May 2020, 10:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Alex1!

Merkwaardig dat je de e-mail om je inloggegevens mee te herstellen niet ontvangt. Heb je eventueel ook in de map met spam/ongewenste e-mail gekeken? De e-mail komt daar namelijk nog wel eens in terecht. 

Mocht de e-mail daar ook niet zichtbaar in zijn en beschik je over een alternatief e-mailadres, dan kan je dit digitale formulier invullen. Na ontvangst van het formulier wijzigen we dan het e-mailadres zodat je het met een alternatief e-mailadres kan proberen. Mocht je daarna nog steeds hetzelfde ervaren wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Phil

Reageer