Beantwoord

account aanmaken lukt niet

  • 26 October 2022
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Om een account aan te maken heb in mijn klantnummer ingevuld en zou ik een mail moeten ontvangen. Ik heb dit vandaag al een paar keer geprobeerd, maar ontvang maar geen mail.

icon

Beste antwoord door Noor 31 October 2022, 14:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Bvd2022, dat is vervelend!

Goed dat je jouw vraag hier stelt in onze Community! 

In de meeste gevallen ontvang je geen link omdat er mogelijk al een Mijn Simpel pagina bestaat aan jouw abonnement.
Zou je via onze website, https://mijn.simpel.nl/login, onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link kunnen opvragen voor jouw inloggegevens om te controleren of er al een Mijn Simpel pagina gekoppeld staat? 
Bij voorkeur kan je het beste jouw klantnummer invullen. 

Mocht dit niet hebben geholpen neem dan even contact met ons op zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken naar het probleem. 

Hopelijk heb je snel inzage tot jouw abonnement! 
 

Groet, Noor

Simpel

Reageer