Beantwoord

Account Heractiveren Mijn Simpel

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Hallo!

 

Ik heb enkele jaren geleden een simpel abonnement gehad. Daarna ben ik over gestapt (met nummerbehoud). Inmiddels ben ik weer terug bij Simpel - maar het abonnement is nog niet gelinked aan mijn (oude account). Tegelijkertijd is het nummer wel gelinked, dus een nieuw account aanmaken kan niet. Weten jullie een oplossing?

 

Bvd,

 

Daan

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2021, 13:29

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @dgfvh

Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je weer terug bent!

Mocht je om deze reden geen account aan kunnen maken, dan is het raadzaam om even contact met ons op te nemen.
Wij zullen er dan zorg voor dragen dat het oude account komt te vervallen, zodat je een nieuw Mijn Simpel account kan aanmaken met het huidige abonnement. 

Groet,

Lisa

 

Reageer