Skip to main content
Vraag

Account loskoppelen zonder inloggegevens

• September 27, 2026
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Hoi,

Ik sta momenteel gekoppeld aan het account van mijn moeder. Deze wil ik graag loskoppelen, maar ik heb van mijn eigen account geen inloggegevens meer, dus ik ben bang dat als ik loskoppel ik niet meer in mijn eigen account kom. Hoe kan ik mijn inloggegevens achterhalen zodat ik na het loskoppelen mijn account niet kwijtraak?

1 reactie

Jason
Community Manager
Forum|alt.badge.img+1
  • Community Manager
  • October 6, 2026

Hoi ​@C.V.P.H., mijn enorme excuses voor deze te late reactie. We hebben een probleem gehad met de moderatie en herindeling van de Simpel topics toen Simpel Internet als nieuwe categorie online gezet werd. Het spijt me! 

Als ik het goed begrijp, heb jij jouw Simpel account gekoppeld aan het account van jouw moeder en wil je het loskoppelen zodat het 2 losstaande accounts/profielen worden. Ik doe de al dan niet voorzichtige aanname dat dit is omdat jij jouw mobiele abonnement “eigen” wilt maken, klopt dat? Op dit moment zitten er nog wat startperikelen in het koppelen en ontkoppelen van bestaande en nieuwe Simpel accounts omdat de inlogportalen in 2 gescheiden platformen staan. Om dit recht te zetten moet er een en ander in de backend qua api's gewijzigd worden. Dit proces is al gaande, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het voor jou een oplossing biedt. 

Je vraagt: “Hoe kan ik mijn inloggegevens achterhalen zodat ik na het loskoppelen mijn account niet kwijtraak?” Logische vraag, maar ik weet niet of er gegevens te achterhalen zijn wanneer het systeem jullie als 1 hoofdaccount ziet zeg maar. Ik vraag het na en kom er eind van de week uiterlijk op terug!