Beantwoord

App niet te openen, zogenaamd 'geen verbinding'

  • 5 September 2020
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Badge

Mijn Simpel-app is irritant vaak niet te openen omdat er zogenaamd ‘geen verbinding’ is, terwijl ik wel degelijk online ben. Wat moet ik doen/wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Houscouss 7 September 2020, 14:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Patrick,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat de Mijn Simpel niet werkt naar behoren. Wellicht al geprobeerd de app te updaten indien mogelijk, óf even verwijderen en opnieuw installeren? Er is op het moment geen bekende storing bekend

Groetjes,

Houssam

Badge

Mijn appversie is 1.17.0, (iOS  versie 13.6.1)
is er een nieuwere appversie? Hoe kan ik updaten, indien nodig?

Reputatie 6

Mijn appversie is 1.17.0, (iOS  versie 13.6.1)
is er een nieuwere appversie? Hoe kan ik updaten, indien nodig?

https://www.appletips.nl/apps-updaten-ipados/

Badge

Als ik verwijder en opnieuw installeer, en weer inlog, gaat er niks aan gegevens verloren, toch?

Reputatie 6

Als je weer inlogt gebeurt in principe dat je weer in jouw mijn simpel omgeving terecht komt. Een echte app is het eigenlijk niet te noemen.

Badge

Oké, ik snap 't. Heb hem eraf gegooid en opnieuw erop gezet. Maar vrees dus dat ik ermee blijf zitten dat-ie heel vaak 'geen verbinding’ zegt, terwijl ik wel degelijk online ben. Beetje simpel…
Gebeurt trouwens vooral (alleen?) als ik niet via wifi online ben, maar via mobiel netwerk.


 

Reageer