De Simpel-app werkt bij mij alleen als ik verbonden ben met mijn eigen wifi-netwerk.
Als ik via van huis ben en verbonden ben via 'mobiel netwerk’, krijg ik steevast “U bent niet verbonden met internet' - maar dat is natuurlijk wél zo.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft. Wie helpt?
Patrick
Heb je dit probleem alleen bij de simpel app
ja, alleen bij deze app. En ja, al eens opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPhone 6s.
Lijkt haast een probleem in de instellingen van de telefoon. Kijk eens, als dat nog niet is gebeurd, of je mobiel data mag gebruiken voor de app.
https://support.apple.com/nl-nl/HT201299
Yep, dat is het. Was vergeten dat je dat per app kunt instellen. Weet niet waarom die op ‘uit’ stond.
Bedankt!
Yep, dat is het. Was vergeten dat je dat per app kunt instellen. Weet niet waarom die op ‘uit’ stond.
Bedankt!
Fijn dat het is opgelost. Jij bedankt voor het laten weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.