Skip to main content
Beantwoord

App werkt niet

  • 14 november 2022
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

Atze Helder

Goede middag, al enige dagen werkt de app niet op mijn mobiele telefoon (Iphone 6)

De telefoon meerdere kerekn opnieuw opgestart en de app opnieuw geinstalleerd.

Na het inloggen krijg ik een wit scherm. Op mijn laptop lukt het wel.

Beste antwoord door Charlie

Goedemiddag @Atze Helder,

 

Wat vervelend dat je problemen ervaart!

 

Wij hadden een storing lopen, waardoor de app het bij sommige van onze klanten niet deed. Inmiddels is deze opgelost en zou alles weer moeten werken. Het helpt soms om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, mocht deze bij opnieuw opstarten niet werken. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2022

Goedemiddag @Atze Helder,

 

Wat vervelend dat je problemen ervaart!

 

Wij hadden een storing lopen, waardoor de app het bij sommige van onze klanten niet deed. Inmiddels is deze opgelost en zou alles weer moeten werken. Het helpt soms om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, mocht deze bij opnieuw opstarten niet werken. 

 

Groet, Charlie

Simpel