Skip to main content
Beantwoord

Beëindigen abonnement

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 7824 Bekeken

Ik heb 2 abonnementen lopen bij simpel. Ik wil 1 van de 2 beëindigen. Via mijn simpel kan dat niet want dan beëindig ik het verkeerde abonnement.
Opgelost, vond een gebruikersnaam voor het op te zeggen abo.

Beste antwoord door Astrid

Hi Marjet,

Fijn dat je de inloggegevens voor je persoonlijke Mijn Simpel al hebt gevonden.
Een abonnement kan worden opgezegd wanneer je contractperiode is verstreken. We houden altijd rekening met een maand opzegtermijn. De einddatum van je contract kan je terugvinden in Mijn Simpel (https://mijn.simpel.nl/abonnement).
Voor het doorgeven van de opzegging vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega’s bekijken dan ook nog per wanneer het abonnement kan worden opgezegd en verwerken dit direct voor het juiste abonnement. Hierna ontvang je per e-mail een bevestiging van de beëindiging.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2019
Hi Marjet,

Fijn dat je de inloggegevens voor je persoonlijke Mijn Simpel al hebt gevonden.
Een abonnement kan worden opgezegd wanneer je contractperiode is verstreken. We houden altijd rekening met een maand opzegtermijn. De einddatum van je contract kan je terugvinden in Mijn Simpel (https://mijn.simpel.nl/abonnement).
Voor het doorgeven van de opzegging vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega’s bekijken dan ook nog per wanneer het abonnement kan worden opgezegd en verwerken dit direct voor het juiste abonnement. Hierna ontvang je per e-mail een bevestiging van de beëindiging.

Groet, Astrid

Reageer