Skip to main content
Antwoord

bundel wijzigen terwijl nieuwe periode net is ingegaan

  • July 13, 2019
  • 1 reactie
  • 645 Bekeken

Goedendag,
Ik sta nu op de camping waar geen WiFi is. Hierdoor heb ik te weinig aan 500mb en wil ik het uitbreiden naar 10g. Een probleem: mn nieuwe periode is net ingegaan. Zouden jullie dit nog kunnen aanpassen of de nieuwe periode nu in laten gaan?

Beste antwoord door Astrid

Hi @irisstelefoon,

Welkom op onze community!

Je kan je bundels ten alle tijden wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Een bundelwijziging gaat altijd de eerst volgende bundelperiode in. Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te vervroegen.
Wel kan je tot je nieuwe bundelperiode gebruik maken van één van onze MB-aanvullers. Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je terugvinden welke MB-aanvullers we aanbieden.
Een MB-aanvuller gaat direct in!

Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Groet, Astrid

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • July 15, 2019
Hi @irisstelefoon,

Welkom op onze community!

Je kan je bundels ten alle tijden wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Een bundelwijziging gaat altijd de eerst volgende bundelperiode in. Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te vervroegen.
Wel kan je tot je nieuwe bundelperiode gebruik maken van één van onze MB-aanvullers. Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je terugvinden welke MB-aanvullers we aanbieden.
Een MB-aanvuller gaat direct in!

Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Groet, Astrid