Beantwoord

bundel wijzigen terwijl nieuwe periode net is ingegaan

  • 13 July 2019
  • 1 reactie
  • 632 Bekeken

Goedendag,
Ik sta nu op de camping waar geen WiFi is. Hierdoor heb ik te weinig aan 500mb en wil ik het uitbreiden naar 10g. Een probleem: mn nieuwe periode is net ingegaan. Zouden jullie dit nog kunnen aanpassen of de nieuwe periode nu in laten gaan?
icon

Beste antwoord door Astrid 15 July 2019, 14:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi @irisstelefoon,

Welkom op onze community!

Je kan je bundels ten alle tijden wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Een bundelwijziging gaat altijd de eerst volgende bundelperiode in. Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te vervroegen.
Wel kan je tot je nieuwe bundelperiode gebruik maken van één van onze MB-aanvullers. Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je terugvinden welke MB-aanvullers we aanbieden.
Een MB-aanvuller gaat direct in!

Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Groet, Astrid

Reageer