Goedendag,
Ik sta nu op de camping waar geen WiFi is. Hierdoor heb ik te weinig aan 500mb en wil ik het uitbreiden naar 10g. Een probleem: mn nieuwe periode is net ingegaan. Zouden jullie dit nog kunnen aanpassen of de nieuwe periode nu in laten gaan?
Bladzijde 1 / 1
Hi @irisstelefoon ,
Welkom op onze community!
Je kan je bundels ten alle tijden wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Een bundelwijziging gaat altijd de eerst volgende bundelperiode in. Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te vervroegen.
Wel kan je tot je nieuwe bundelperiode gebruik maken van één van onze MB-aanvullers. Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je terugvinden welke MB-aanvullers we aanbieden.
Een MB-aanvuller gaat direct in!
Nog een hele fijne vakantie toegewenst!
Groet, Astrid
Welkom op onze community!
Je kan je bundels ten alle tijden wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Een bundelwijziging gaat altijd de eerst volgende bundelperiode in. Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te vervroegen.
Wel kan je tot je nieuwe bundelperiode gebruik maken van één van onze MB-aanvullers. Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je terugvinden welke MB-aanvullers we aanbieden.
Een MB-aanvuller gaat direct in!
Nog een hele fijne vakantie toegewenst!
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.