Beantwoord

Bundels van abbonoment veranderen

  • 26 March 2021
  • 1 reactie
  • 663 Bekeken

Ik wil graag mijn abbonement veranderen, maar als ik op de site kijk staat er een actie maar die kan ik niet in de app vinden. Als ik het via de site doe moet ik weer 20 euro administratie kosten betalen en dat wil ik niet

icon

Beste antwoord door Phil 29 March 2021, 11:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Milaatjex,

Leuk dat je ook gebruik wilt maken van onze actiebundels!

Via onze homepage zie je de bundels die nieuwe klanten kunnen bestellen, vandaar dat je ook administratiekosten ziet staan. Het wijzigen van een reeds lopend abonnement, gaat via het Mijn Simpel account van je abonnement. Daar heb je twee opties: een bundelwijziging of het verlengen van je abonnement.

Bij het verlengen van je abonnement ga je een nieuwe contractperiode voor 1 of 2 jaar aan en daarbij kan je de nieuwste actiebundels gebruiken, waaronder de huidige acties van de Dubbel Data Dagen. Het verlengen van je abonnement kan vanaf 6 maanden voor de einddatum van je huidige contract. Indien je nog niet binnen die termijn zit, is het niet mogelijk om je abonnement te verlengen en zie je de actiebundels niet naar voren komen in je Mijn Simpel account.

Bij een bundelwijziging kies je nieuwe bundels binnen je lopende contract, bij deze wijziging is er geen actietarief van toepassing waardoor je geen actiebundels naar voren ziet komen in je Mijn Simpel account. Het voordeel van een bundelwijziging is dat je de bundelwijziging o elk gewenst moment kan doen waarna je nieuw gekozen bundels per eerstvolgende bundelperiode starten.

Groetjes, 

Phil

Reageer