Hoi, ik probeerde te contacten via mijn simpel app, maar kreeg een botje, die me een nummer gaf.
Helaas ben ik doof en kan ik niet bellen en/of gebeld worden.
Mijn vraag is: staat mijn nieuwe contract ook in de mijn simpel app??
Dit, zodat ik niet alle mailtjes hoef te bewaren. Ik ben namelijk overgestapt naar een ander email adres. (ook doorgegeven aan Simpel).
Beste antwoord door Noor
Hi Xanni, goed dat je jouw vraag even hier stelt!
Je kan een samenvatting van jouw contract uiteraard ook terugvinden in jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'. De e-mails sturen wij enkel ter bevestiging wanneer je bijvoorbeeld een wijziging doet in jouw abonnement, dus gelukkig ben je hier niet afhankelijk van 😊
Je kan een samenvatting van jouw contract uiteraard ook terugvinden in jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'. De e-mails sturen wij enkel ter bevestiging wanneer je bijvoorbeeld een wijziging doet in jouw abonnement, dus gelukkig ben je hier niet afhankelijk van 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.