Beantwoord

Dubbele dagen aanbieding

  • 19 March 2021
  • 8 reacties
  • 754 Bekeken

Badge

Beste simpel medewerker.

Ik zat laatst op de site te kijken en zag de dubbele data aanbiedingen. Het abonnement waar je 8 GB+ onbeperkt bellen* 500 sms'jes krijgt voor 10 euro per maand sprak mij erg aan. Nu heb ik daar wel een vraag over. Op de site staat dat de dubbele data dagen tot 31 maart gelden. Als ik nu het abonnement neem van  8 (4+4) GB+ onbeperkt bellen* 500 sms'jes voor 10 euro per maand (2 jaar), is het dan zo dat ik voor 2 jaar 8GB per maand heb of word dit na 31 maart terug gedraaid naar 4GB?

 

MVG,

Bas Hoek

icon

Beste antwoord door Snowboard 19 March 2021, 18:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je tijdens de actie een abonnement afsluit dan houd je de prijs  en de datazolang het abonnement loopt....

Badge

oftwel ik houd de 8GB voor 2 jaar?

 

Reputatie 6

Normaal gesproken behoud je de gekozen bundels tegen de afgesproken prijs gedurende de vaste looptijd van het abonnement zolang je niks wijzigt. 

Badge

Beste snowboard,

Als ik niks wijzig in mijn abonnement, houd ik dan 8GB per maand voor de 2 jaar dat het contract geldt, ik hoor graag een ja of nee antwoord op :).

 

Met vriendelijke groet,

Bas Hoek

Reputatie 6

Ja

Ik wil graag mijn abb verlengen zodat ik ipv 4 gb er extra 4 gb bij krijg dus totaal 8 gb volgens de man aan de telefoon een paar weken geleden kon dat nu hoe doe ik dat ik ben een vrouw van 73 jaar en niet zo handig met dit soort dingen zouden jullie mij kunnen helpen daarbij om contact met mij op te nemen Mvg Mevr van der Kruijssen van Oosterhout 

Reputatie 6

Hallo @Pvanderkruijssen .  /    Mevr van der Kruijssen van Oosterhout .

Het lijkt me fijn als u wilt verlengen om zelf de controle te hebben en houden mede ter uwe beveiliging. 

Mocht u  graag zelf meekijken dan raadt ik u aan om in te loggen op de computer op uw Mijn Simpel. Ziet u op deze pagina dat u kunt verlengen?

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +8

Ik wil graag mijn abb verlengen zodat ik ipv 4 gb er extra 4 gb bij krijg dus totaal 8 gb volgens de man aan de telefoon een paar weken geleden kon dat nu hoe doe ik dat ik ben een vrouw van 73 jaar en niet zo handig met dit soort dingen zouden jullie mij kunnen helpen daarbij om contact met mij op te nemen Mvg Mevr van der Kruijssen van Oosterhout 

Beste @Pvanderkruijssen,

Leuk dat je het abonnement bij ons wilt verlengen. 

De tip van medegebruiker Snowboard is een hele goede. Het verlengen gaat namelijk doorgaans via het Mijn Simpel account, de mogelijkheid om te verlengen staat dan weergegeven in het tabblad ‘abonnement’. Hier kan je kiezen voor een contracttermijn en zie je een overzicht van onze actiebundels. Die kan je vervolgens selecteren en bevestigen,

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan lopen we samen door het proces van verlengen heen.

Groetjes,

Phil

Reageer