Beantwoord

extra MB en tweede nummer bij account toevoegen

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 1182 Bekeken

Goedenavond,
mijn dochter Erika gaat regelmatig over bundel, heeft nummer 06 xxxxxxx, deze gegevens kan ik niet veranderen, want mijn account geeft mijn eigen nummer 06 xxxxxx
xxx. Kan Erika haar nummer bij mijn account gezet worden, zodat ik bij de gegevens kan, en ze kan wijzigen?

Groeten,

Hendrik-Jan de Jong
icon

Beste antwoord door Tess 3 June 2019, 14:00

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hi Hendrik-Jan!

Welkom op onze community!

Uit privacy redenen heb ik het mobiele nummer weggehaald.
Op dit moment hebben wij nog niet de mogelijkheid om meerdere abonnementen tegelijkertijd te beheren. Het is dus nodig om apart in te loggen voor de persoonlijke pagina van uw dochter.
Wel is het handig om te weten dat je inlogt met het e-mailadres wat verwerkt staat bij het abonnement, mocht dit dus jou e-mailadres zijn kan je in combinatie met het 06-nummer inloggen.
Als er een ander e-mailadres staat genoteerd kan je deze via de persoonlijke pagina wijzigen.
Eenmaal op de persoonlijke pagina kan je onder het kopje sim&instellingen de huidige bundel aanpassen en kiezen voor een hogere MB bundel.

Groetjes Tess
Erg jammer. Ik had mijn 3 dochters in 1 Simpel app maar ik kom tot de ontdekking dat dat nu dus niet meer gaat. Erg jammer en erg onhandig 😞

Reageer