Beantwoord

Formulier op Via Via werkt niet

• 29 juni 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Er is al vaker melding van gemaakt dat het formulier onder Via Via niet werkt op een windows 10 laptop. Helaas heb ik hetzelfde probleem en is er dus nog niets aan gedaan. Hoe kan ik een nieuwe klant opgeven? Er is geen formulier en geen link waar ik op kan klikken.

icon

Beste antwoord door Houscouss 1 juli 2020, 15:29

Hoi George,

Welkom op onze Community!

Dat ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort. Het mag echter niet uitmaken op welk apparaat of met welke besturingssysteem je op deze pagina staat. Het kan helpen om de Via Via voordeel pagina te openen na het verwijderen van de geschiedenis/cookies, of in een andere webbrowser te openen. Ook kan je de link proberen te openen in een incognitovenster (private venster). Dan dien je het volgende te zien waar je jouw naam, jouw 06-nummer en e-mailadres kan invullen:

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi George,

Welkom op onze Community!

Dat ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort. Het mag echter niet uitmaken op welk apparaat of met welke besturingssysteem je op deze pagina staat. Het kan helpen om de Via Via voordeel pagina te openen na het verwijderen van de geschiedenis/cookies, of in een andere webbrowser te openen. Ook kan je de link proberen te openen in een incognitovenster (private venster). Dan dien je het volgende te zien waar je jouw naam, jouw 06-nummer en e-mailadres kan invullen:

Groetjes,

Houssam

Reageer