Beantwoord

geen gratis maand bij nieuw abonnement

  • 5 October 2022
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Hallo,

Laatst heb ik mijn abonnement verlengd. Hierbij zou ik 1 maand gratis krijgen maar deze heb ik nog steeds niet gekregen. Kunnen jullie misschien uitzoeken hoe dat zit?

Met vriendelijke groeten,

Anniek

icon

Beste antwoord door Janine 7 October 2022, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @A.Vovo !

Welkom op onze Community!

Super leuk om te lezen dat je verlengt hebt. Bij de huidige actie ontvangen onze verlengende klanten 1 maand gratis bij een 2-jarige verlenging. Deze gratis maand gaat in bij de eerste periode van de verlenging. Buitenbundelkosten rekenen we achteraf, daarom kan het zijn dat er wellicht buitenbundelkosten van de vorige maand zijn verrekend en we daarom tóch hebben geïncasseerd. Via Mijn Simpel kan je jouw facturen inzien en nalopen of je dit bijvoorbeeld terugziet. 

Als het onduidelijk blijft of je verdere vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen. Dan kijken we er samen even naar!

Fijne middag!

Groetjes,

Janine,

Simpel

Hallo,

Mijn nieuwe abonnement ging in op 1 augustus. Tot op heden elke maand nog 10,- betaald.... Alle kosten op de factuur staan op 0,- dus ik ben er niet overheen gegaan. Hoe krijg ik die 10,- terug?

Mvg Anniek

Reputatie 2
Badge +7

Hi @A.Vovo,

Vervelend om te lezen dat je geen gratis maand hebt gehad 🙁

Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken naar jouw abonnement en factuur. 
Via deze weg kunnen wij niet controleren en of de kosten terecht in rekening zijn gebracht of niet. 

Groetjes, Noor
Simpel

 

Reageer