Beantwoord

Help! Abo stop zetten hoe?

  • 1 juni 2019
  • 1 reactie
  • 522 Bekeken

ik heb mijn Sim only abonnement sinds september 2018. omdat ik mijn abo kon wijzigen na 6 maanden.
heb ik dit veranderd naaar 2 jaar!
Duss ik heb mijn abo rond maart verlengd naar 2 jaar.

het probleem nu is dat mijn telefoon stuk is gegaan, en daarom wil ik HEEL graag een nieuwe abo bij een ander internet bedrijf.
weet iemand toevallig of het mogelijk is om mijn abo dat ik nu bezit stop kan zetten???
ik wil heel graag een nieuwe telefoon, maar dat gaat mogelijk kwa kosten als ik 2 abo’s heb.
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
ben wanhopig opzoek naar een oplossing
icon

Beste antwoord door Snowboard 3 juni 2019, 09:18

Voortijdig je abonnement stopzetten, afkopen kan niet.
Wel kun je zien in jouw mijn simpel welke mogelijkheden er zijn of je je bundels kunt wijzigen, Let wel actiekortingen die je (mogelijk)? hebt gebruikt bij het verlengen vervallen.

Wat betreft een nieuwe telefoon+abonnement, hier zitten mogelijk ook haken en ogen aan. Denk aan BKR-registratie. Voor een ander is het moeilijk om daarin te adviseren omdat het gaat over jouw keuze.
Maar als je goed rondkijkt kun je een goede telefoon vinden (ruim) onder de €200,- welke eerst veel duurder was.
Persoonlijk zou ik een losse telefoon kopen en het bestaande abonnement houden.

En niet wanhopig zijn maar optimistisch de oplossing zoeken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Voortijdig je abonnement stopzetten, afkopen kan niet.
Wel kun je zien in jouw mijn simpel welke mogelijkheden er zijn of je je bundels kunt wijzigen, Let wel actiekortingen die je (mogelijk)? hebt gebruikt bij het verlengen vervallen.

Wat betreft een nieuwe telefoon+abonnement, hier zitten mogelijk ook haken en ogen aan. Denk aan BKR-registratie. Voor een ander is het moeilijk om daarin te adviseren omdat het gaat over jouw keuze.
Maar als je goed rondkijkt kun je een goede telefoon vinden (ruim) onder de €200,- welke eerst veel duurder was.
Persoonlijk zou ik een losse telefoon kopen en het bestaande abonnement houden.

En niet wanhopig zijn maar optimistisch de oplossing zoeken.

Reageer