Skip to main content

De huidige (eerder opgegeven) naam bevat deels de naam van mijn werkgever. Nu vertrek ik daar binnenkort, en neem ik het telefoonabonnement&nummer mee. Ik wil de naam dus veranderen. Het zou gek zijn om dan de naam van de oude werkgever te hebben staan in de naam. De gebruiker, ik dus, verandert niet. Hoe pak ik dat aan ? Ik zie namelijk alleen uitleg als iemand anders het abonnement overneemt. (Het adres e.d. aanpassen was geen probleem, en dat is al gebeurd.)

Hi @COJA

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Je kan de tenaamstelling van het contract enkel door de klantenservice laten wijzigen.
Aangezien het abonnement nu nog op naam van iemand anders staat, dient alsnog het contractovernameformulier te worden ingevuld. Hierbij dien je een kopie van het legitimatiebewijs van zowel de huidige contractant als nieuwe contractant mee te sturen. 

Zodra wij het formulier hebben ontvangen zullen wij de contractovername binnen 5 werkdagen voor je verwerken. :relaxed:

Groet, 

Lisa


Reageer