Beantwoord
Hoe kom ik erachter wat mijn ontgrendelings-pin SIM Netwerk is?
ik probeerde mijn simkaart in een oude telefoon , omdat mijn nieuwe telefoon kapot is . En nu geeft die aan van vul in je ontgrendeling pin SIM net werk
Beste antwoord door Astrid
Snowboard schreef:
Al geprobeerd 0000? Dat is veelal de standaard.
Net als bij je bank kan alleen jij eigenlijk de pincode weten, maar die weet je niet meer zeg maar.
Na 3 keer de verkeerde pincode heb je de puk-code nodig, je telefoon vraagt dan daarnaar, en die staat op jouw mijn Simpel, simkaart en instellingen.
Na die te hebben ingevoerd kun je een nieuwe pincode aanmaken, goed bewaren.
Op klantenservice als zoekopdracht gebruiken pukcode dan komen 2 info opties zichtbaar, lees die even door.
Net als bij je bank kan alleen jij eigenlijk de pincode weten, maar die weet je niet meer zeg maar.
Na 3 keer de verkeerde pincode heb je de puk-code nodig, je telefoon vraagt dan daarnaar, en die staat op jouw mijn Simpel, simkaart en instellingen.
Na die te hebben ingevoerd kun je een nieuwe pincode aanmaken, goed bewaren.
Op klantenservice als zoekopdracht gebruiken pukcode dan komen 2 info opties zichtbaar, lees die even door.
Mocht dit het niet zijn, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.