Beantwoord

hoelang blijf verleningsactie geldig?

  • 29 December 2019
  • 2 reacties
  • 329 Bekeken

ik wil graag mijn abonnement verlengen voor een actie die mij wordt aangeboden. echter heb ik een vraag betreffende '1ste keer verbruik buiten de bundel coulance'. kan dit nog worden afgehandeld als ik mijn abonnement al verlengt heb, aangezien ik na deze verlenging een nieuw abonnement aanga? hoelang blijven deze acties van verlengen geldig onder dezelfde voorwaarden?

icon

Beste antwoord door Alexandra 30 December 2019, 15:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @dianne,

Wat leuk dat je bij ons wilt verlengen! Deze actie is geldig t/m 31 december. Of de actie daarna verlengd wordt of dat er een nieuwe actie komt is nog niet bekend.

Wat betreft je buitenbundelkosten, dan moeten we toch even met je mee kijken. Kan je hierover contact opnemen met onze klantenservice? 

Alvast de beste wensen voor 2020!

Cheerio, Alexandra

Beste @Alexandra ,

Helaas werd ik door de klantenservice afgewimpeld met de algemene voorwaarden. Zeer spijtig. Je kan enkel contact op nemen over een factuur een maand nadat deze is ontvangen. Met zo'n bericht geformuleerd dat het insinueerde waarom ik hun tijd verspilde. 

Dat wordt toch maar niet verlengen met zo'n klantenservice. Erg jammer als er zo wordt omgesprongen met je klanten.

De website is misschien de beste, maar de klantenservice is dat zeer zeker niet 👎🏻

Reageer