Sticky F.A.Q.

Hulp bij inloggen op de Mijn Simpel-app

  • 8 July 2021
  • 0 reacties
  • 683 Bekeken
Hulp bij inloggen op de Mijn Simpel-app
Reputatie 3
Badge +1

Onlangs is de nieuwe app gelanceerd en te downloaden via de Google Play Store en Apple App Store.
Heb jij hem al gedownload maar lukt het niet om in te loggen? Hieronder lees je de meest voorkomende oorzaken hiervan én hoe je succesvol kunt inloggen. Zorg ervoor dat je je telefoon hebt bijgewerkt naar de laatste software-update voordat je begint. 

Oud wachtwoord opgeslagen

Het is mogelijk dat je browser een oud wachtwoord heeft opgeslagen. Typ je wachtwoord daarom handmatig in het veld, zodat je zeker weet dat je je huidige wachtwoord gebruikt. Weet je niet zeker wat je nieuwste wachtwoord zou moeten zijn? Vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan via de knop ‘inloggegevens vergeten’, omdat je account na 3 verkeerde pogingen tijdelijk (1 uur) geblokkeerd wordt.

Combinatie gebruikersnaam en wachtwoord klopt niet

Weet je je wachtwoord niet meer? Geen paniek, via de knop ‘inloggegevens vergeten’ ontvang je een e-mail met een link waarmee je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Gebruikersnaam vergeten? Klik dan eveneens op de knop ‘inloggegevens vergeten’. Je gebruikersnaam wordt namelijk vooraf ingevuld als je via de link in de e-mail op de pagina landt waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op; op sommige telefoons is het lettertype van de ingevulde gebruikersnaam heel lichtgrijs. Zorg ervoor dat je er niet overheen typt, maar voer alleen een nieuw wachtwoord in het veld eronder in.

‘Probeer het later nog eens’

Krijg je de melding dat je te snel was en het later nog eens kunt proberen? Wacht dan een uur en vraag daarna een nieuw wachtwoord op via de knop ‘inloggegevens vergeten’. Als je 3 keer de verkeerde gebruikersnaam en/of een verkeerd wachtwoord invult wordt je account namelijk tot maximaal een uur geblokkeerd vanwege veiligheidsmaatregelen, ook als je daarna de goede combinatie invoert.

Geen invoerveld

In de meeste gevallen komt dit doordat het lettertype op je telefoon te groot staat ingesteld of als het scherm van je telefoon relatief klein is. Controleer de fontsize en stel deze in op 100%. Vervolgens kun je omhoog scrollen.

Paars/wit scherm

In dit geval is het downloaden van de app vanuit de store vaak niet helemaal goed gegaan. Verwijder dan de app en installeer deze opnieuw.


0 reacties

Geen reactie

Reageer