F.A.Q.

Ik heb een abonnement besteld maar wil deze wijzigen, kan dat?

  • 17 January 2019
  • 0 reacties
  • 594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als je niet langer dan 14 dagen geleden hebt besteld en de simkaart nog niet geactiveerd hebt kun je je bestelling nog wijzigen op Mijn Simpel. Dit doe je als volgt:

Heb je de eerste factuur al betaald?
Wijzig je bestelling dan op Mijn Simpel. Heb je nog geen Mijn Simpel account? Maak deze dan eerst snel en eenvoudig aan.

Heb je de eerste factuur nog niet betaald?
Klik dan in de bevestiging van je bestelling per e-mail op de link 'Ga naar je persoonlijke betaalpagina'. Hier kun je vervolgens klikken op 'Wijzig bestelling'. Vervolgens kun je de eerste factuur van je nieuwe bestelling betalen. Je krijgt een nieuwe bevestiging per e-mail van je gewijzigde bestelling.

0 reacties

Geen reactie

Reageer