Als ik een account probeer aan te maken staat er "Het is niet gelukt om een account aan te maken. De combinatie van dit emailadres en mobielnummer klopt niet” en ik heb al al mijn emailadressen geprobeerd maar dit blijft maar staan… Help?
Hoi, welkom op de community!
Je kan een Mijn Simpel account aanmaken met het mobiele nummer en e-mailadres wat bij ons bekend is. De genoemde melding krijg je alleen als een van beide gegevens ons niet bekend voorkomt. Mogelijk is bij ons een heel ander e-mailadres bekend, of is het nummer wat je invoert (nog) niet bij ons aangesloten.
Heb je een bestelling met nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je het tijdelijke nummer invoeren, tot de overstap daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Is het abonnement al actief maar weet je echt niet meer welk e-mailadres bij ons bekend is? Vul dan dit formulier in.
Groetjes, Sanne
mijn zoon heeft een simpel abo, met mijn contactgegevens (e-mail, telefoonnummer) heb ik toen Mijn Simpel geactiveerd. Nu heb ik net zelf ook een simpel abo en kan ik zelf geen mijn simpel meer activeren.
mail/nummer bestaat al is de melding, als ik een ander mail adres probeer is de melding e-mail onbekend. Hoe kan ik mijn simpel activeren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.