Als ik een account probeer aan te maken staat er "Het is niet gelukt om een account aan te maken. De combinatie van dit emailadres en mobielnummer klopt niet” en ik heb al al mijn emailadressen geprobeerd maar dit blijft maar staan… Help?
Beantwoord
Ik Kan geen persoonlijke Mijn Simpel account aan maken.
Beste antwoord door Sanne
Hoi, welkom op de community!
Je kan een Mijn Simpel account aanmaken met het mobiele nummer en e-mailadres wat bij ons bekend is. De genoemde melding krijg je alleen als een van beide gegevens ons niet bekend voorkomt. Mogelijk is bij ons een heel ander e-mailadres bekend, of is het nummer wat je invoert (nog) niet bij ons aangesloten.
Heb je een bestelling met nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je het tijdelijke nummer invoeren, tot de overstap daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Is het abonnement al actief maar weet je echt niet meer welk e-mailadres bij ons bekend is? Vul dan dit formulier in.
Groetjes, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.