Beantwoord

Ik Kan geen persoonlijke Mijn Simpel account aan maken.

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 953 Bekeken

Als ik een account probeer aan te maken staat er "Het is niet gelukt om een account aan te maken. De combinatie van dit emailadres en mobielnummer klopt niet” en ik heb al al mijn emailadressen geprobeerd maar dit blijft maar staan… Help?

icon

Beste antwoord door Sanne 26 November 2019, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi, welkom op de community!

 

Je kan een Mijn Simpel account aanmaken met het mobiele nummer en e-mailadres wat bij ons bekend is. De genoemde melding krijg je alleen als een van beide gegevens ons niet bekend voorkomt. Mogelijk is bij ons een heel ander e-mailadres bekend, of is het nummer wat je invoert (nog) niet bij ons aangesloten.

 

Heb je een bestelling met nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je het tijdelijke nummer invoeren, tot de overstap daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Is het abonnement al actief maar weet je echt niet meer welk e-mailadres bij ons bekend is?  Vul dan dit formulier in.

 

Groetjes, Sanne

mijn zoon heeft een simpel abo, met mijn contactgegevens (e-mail, telefoonnummer) heb ik toen Mijn Simpel geactiveerd. Nu heb ik net zelf ook een simpel abo en kan ik zelf geen mijn simpel meer activeren.

 

mail/nummer bestaat al is de melding, als ik een ander mail adres probeer is de melding e-mail onbekend. Hoe kan ik mijn simpel activeren

 

Reageer