Beantwoord

Ik kan niet inloggen met gebruikersnaam en password.

  • 26 February 2020
  • 6 reacties
  • 943 Bekeken

Ik kan wel inloggen op mijn Windows 10 desktop pc met Chrome als ik emailadres en password opgeef.

Op firefox moet ik gebruikersnaam en password opgeven  maar inloggen lukt niet. Foutmelding dat gebruikersnaam en password niet juist zijn. Inloggen met gebruikersnaam en password op microsoft edge lukt ook niet. Zelde foutmelding.
Als ik vervolgens aangeef dat ik de inloggegevens vergeten ben en mijn gegevens door middel van de link in de mail herstel kan ik wel inloggen. Maar zodra ik uitgelogd ben en weer probeer in te loggen krijg ik weer de melding dat Je gebruikersnaam wachtwoord combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.
 
Ook inloggen op de App en ook Chrome ( beiden gebruikersnaam en password ) op de smartphone lukt niet.

Het lijkt er op dat inloggen met emailadres en password wel werkt en inloggen met gebruikersnaam en password niet loukt. Het lijkt erop dat het een bug is.
Wie kan me helpen ?

Harry
 

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 February 2020, 13:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Harry, fijn je te zien op de Community.

Heb je de cookies al verwijderd van je browser? Het kan zijn dat inloggen op je persoonlijke Mijn Simpel pagina niet overal werkt. Er zijn namelijk te veel variabelen en omstandigheden om rekening mee te houden. Wist je dat we ook een Simpel app hebben? Installeer die je op je smartphone en je hebt je Mijn Simpel altijd bij je. Zorg dan wel dat je de laatste versie van je besturingssysteem geïnstalleerd hebt. 

Mocht je nog steeds niet in kunnen loggen? Neem dan contact met ons op via www.simpel.nl/contact.

Groetjes Joachiem

Reputatie 4
Badge +4

@Harry Goldhoorn ik heb het even geprobeerd, maar op Mijn Simpel moet ik op alle browsers inloggen met een gebruikersnaam, in zowel Edge als Chrome als FF.

Een gebruikersnaam zou natuurlijk ook een mailadres kunnen zijn, afhankelijk van de restricties die er bij de registratie aan een gebruikersnaam gesteld worden.

Hallo Robert,

Dank voor je reactie,

De gebruikersnaam kan geen emailadres zijn omdat (op de smartphone) alleen letters kunnen worden ingevuld en geen @ zoals nodig voor een emailadres.

 

Reputatie 4
Badge +4

Werkt het wel in een private tab? Zo ja, dan is het een cookie-kwestie.

In private mode werkt het ook niet :grinning:

Reputatie 4
Badge +4

In private mode werkt het ook niet :grinning:

Dan is het dus niks met cookies. Helaas weet ik het dan ook niet meer…

Reageer