Hi @Ruud1-rina,
Allereerst mijn excuses dat het probleem tot op heden niet is opgelost en dat je hierover niet bent teruggebeld.
Het zou kunnen zijn dat je ons in het verleden eens hebt afgemeld van één van onze e-mails. Als dit het geval is dan wordt je op onze zogenaamde '’blacklist'’ gezet. Dit houdt in dat er vanuit Simpel geen e-mails meer worden verstuurd. Wij zetten dit vervolgens door zodat het e-mailadres van de lijst wordt verwijderd.
Mocht dit niet zo zijn dan is er inderdaad onderzoek benodigd om na te gaan waarom je geen e-mails vanuit Simpel ontvangt en kan het soms even duren voordat dit is uitgezocht. Hier gaat echter geen jaar overheen. Heb je eventueel een alternatief e-mailadres en is deze al gekoppeld aan het klantaccount door de klantenservice? Wellicht dat het probleem hiermee zou kunnen worden opgelost.
Daarnaast vind ik het vervelend te vernemen dat de via via voordeel niet is verrekend op je factuur. Als je via de desbetreffende link besteld dan wordt de korting altijd automatisch verrekend op de eerstvolgende factuur. Tevens ontvang je na het plaatsen van de bestelling hier een bevestiging van per e-mail. Zou je kunnen kijken of je deze hebt ontvangen? Mocht dit zo zijn, dan wil ik je vragen om deze e-mail naar de klantenservice toe te zenden.
Aangezien wij dit probleem spoedig willen oplossen heb ik je een privébericht verstuurd en wil ik je vragen om via het privé bericht jouw persoonsgegevens toe te zenden. Op basis hiervan heb ik inzicht op het abonnement en het onderzoek. Ik zal dit vervolgens direct nakijken en spoedig telefonisch contact met je opnemen.
Groetjes,
Lisa
daar gaan we weer het woord vervelend word in de opleiding op gehamerd.
het is in triest hoe hier word gewerkt. En nee ik heb mij niet afgemeld, mocht dat toch zo zijn, zou bij kwijt raken van het wachtwoord, je een mail moeten ontvangen dat er een nieuw wachtwoord kan worden aangemaak ’ DUS NIET NAKUS NADA’ Ook zou je moeten vernemen dat de factuur klaar staat : NIKS NAKUS NADA’ Er is nog maar 1 oplossing om geen exrta kosten te maken een contract aan te gaan bij een andere provider en het nummer door te zetten en over 1,5 jaar het contract te stoppen, een contract voor 61 abonnementen gaat naar een andere provider, het probleem met mijn e-mail heeft de doorslag gegeven. Had het graag aan Simpel gegund, maar zij zelf niet blijkt uit het oplossen van een probleem. En alle overige vragen zijn ook al gesteld door Robert, ben verbonden met uotlook, mallbird en 2 x met de mailserver. Justice, CJIB, Openbaar ministerie, en nog ongeveer 160 clienten kunnen mij alle vinden, maar Simpel is te simpel zo simpel dat een simpel probleem niet kunnen oplossen,. Door het uitblijven van de gestelde vragen van woensdag jl en mijn vraag aan de provider te vragen of het aan hun zijn lig en de niet gekregen info van Simpel die zijn gesteld hebben zij zelf maar een onderzoek uitgevoerd waaruit naar voren kwam dar het aan hun zijde niet ligt. Logisch! Simpel houd zijn mond en DOET NIETS NAKUS NADA en mailserver kan je moveren en op nieuw software matig op bouwen. SIMPEL zit liever achter over en doet NIETS
ben het spuug zat deze leugens te moeten aan horen.
over 3 maanden gaat mijn huidig gebruikte email adres te zielen hoe word het dan op gelost.?