Hi @MarjaB1953
Ik zou gewoon de klantenservice bellen.
https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
Hi @MarjaB1953, vervelend om te lezen dat het jou niet lukt om in te loggen.
Momenteel hebben wij een storing met de app waarbij het voor kan komen dat het niet helemaal soepel gaat zoals je dat gewend bent.
Om je natuurlijk verder te kunnen helpen en de oorzaak te kunnen vinden wil ik je inderdaad zoals @Snowboard al aangeeft vragen om even contact met ons op te nemen.
Wij kunnen je dan beter op weg helpen om de app weer werkend te krijgen en je natuurlijk tegelijkertijd ook informeren betreft jouw verbruik.
Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk kan je snel weer inloggen!
Groet, Noor
Simpel
Hier precies hetzelfde. Ik moet elke dag opnieuw mijn telefoonnummer opgeven, een code invoeren, mijn persoonlijke code aanmaken (die van gisteren is er niet meer?) met als resultaat dat ik een overzicht te zien krijg waarin alles op nul staat…… Heel vermoeiend!
Ja precies. Ik mocht gisteren weer het hele proces door, terwijl mijn man die eenzelfde abonnement heeft gewoon altijd met z'n code kan inloggen.
Een voordeel: ik ken mijn inloggegevens inmiddels!
Hey @MarjaB1953 & @jhrietman1
Ah wat vervelend, die ergernis begrijp ik goed.
Die ergernis kan ik goed begrijpen. We hebben een nieuwe app gelanceerd om de omgeving veiliger + Simpeler te maken. Hierbij kwamen al snel enkele verbeterpuntjes aan het licht. Inmiddels hebben we voor de Apple gebruikers een update voor de Mijn Simpel app klaargezet die dit zal verhelpen; je hoeft minder vaak in te loggen. De Android gebruikers zullen zo snel mogelijk volgen.
Excuses voor dit probleem!
Groetjes,
Janine
Simpel
Bedankt voor je reactie Janine, ik wacht het even af. (Ik heb een android-toestel.)
Groetjes,
Marja