Beantwoord

Inloggen

  • 4 December 2023
  • 6 reacties
  • 348 Bekeken

Badge

Ik wil even kijken hoeveel belminuten ik nog heb.

De app vraagt om mijn telefoonnr. Daarop krijg ik een sms-code die ik invul. Daarna wordt om mijn pincode gevraagd, ingevuld en nogmaals ingevuld. Daarna wordt mijn inlog en wachtwoord gevraagd. Ik zoek mijn belminuten van mijn abo van €2,50! Tjongejonge wat een gezeur!!!

icon

Beste antwoord door Janine 13 December 2023, 17:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hi @MarjaB1953 

Ik zou gewoon de klantenservice bellen. 

https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Reputatie 2
Badge +7

Hi @MarjaB1953, vervelend om te lezen dat het jou niet lukt om in te loggen. 

Momenteel hebben wij een storing met de app waarbij het voor kan komen dat het niet helemaal soepel gaat zoals je dat gewend bent. 
Om je natuurlijk verder te kunnen helpen en de oorzaak te kunnen vinden wil ik je inderdaad zoals @Snowboard al aangeeft vragen om even contact met ons op te nemen. 
Wij kunnen je dan beter op weg helpen om de app weer werkend te krijgen en je natuurlijk tegelijkertijd ook informeren betreft jouw verbruik. 

Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk kan je snel weer inloggen! 🙂

Groet, Noor 
Simpel
 

Hier precies hetzelfde. Ik moet elke dag opnieuw mijn telefoonnummer opgeven, een code invoeren, mijn persoonlijke code aanmaken (die van gisteren is er niet meer?) met als resultaat dat ik een overzicht te zien krijg waarin alles op nul staat…… Heel vermoeiend!

Badge

Ja precies. Ik mocht gisteren weer het hele proces door, terwijl mijn man die eenzelfde abonnement heeft gewoon altijd met z'n code kan inloggen.

Een voordeel: ik ken mijn inloggegevens inmiddels!

Reputatie 2
Badge +7

Hey @MarjaB1953 & @jhrietman1 

Ah wat vervelend, die ergernis begrijp ik goed.

Die ergernis kan ik goed begrijpen. We hebben een nieuwe app gelanceerd om de omgeving veiliger + Simpeler te maken. Hierbij kwamen al snel enkele verbeterpuntjes aan het licht. Inmiddels hebben we voor de Apple gebruikers een update voor de Mijn Simpel app klaargezet die dit zal verhelpen; je hoeft minder vaak in te loggen. De Android gebruikers zullen zo snel mogelijk volgen. 

Excuses voor dit probleem!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

Bedankt voor je reactie Janine, ik wacht het even af. (Ik heb een android-toestel.)

 

Groetjes, 

Marja 

Reageer