Beantwoord

Inloggen lukt niet

  • 12 August 2020
  • 1 reactie
  • 683 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer steeds in te loggen, mijn e-mail adres al 2x door gegeven en nog niks van resultaat.

 

Hoe is dit op te lossen? Inloggegevens blijven aanvragen?

icon

Beste antwoord door Phil 14 August 2020, 15:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @F.k,

Balen dat het inloggen niet wilt lukken!

In eerste instantie kan je de inloggegevens van je account herstellen via de optie ‘Inloggegevens vergeten?’. Deze optie staat op de inlogpagina van Mijn Simpel weergegeven. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link, na het volgen van de link kom je op een pagina terecht waar je de gebruikersnaam ziet en een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Als je dit hebt gedaan maar geen e-mail met een link ontvangt (check ook de spambox!) of geen toegang meer hebt tot je bij ons geregistreerde e-mailadres, dan kan je het e-mailadres door ons laten wijzigen nadat je dit digitale formulier hebt ingevuld en het daarna opnieuw proberen.

Indien bovenstaande ook geen oplossing vormt raad ik je aan om contact met ons op te nemen. Dan kijk we samen naar de juiste vervolgstap en oplossing.

Groetjes,

Phil

Reageer