Beantwoord

inloggen Mijn Simpel

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 104048 Bekeken

Elke keer als ik mijn bel gegevens wil bekijken via de app of de site moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen, want de oude werkt dan niet meer. Hoe kan dit. 

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 April 2020, 15:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Renzob,

Welkom op onze Community!

Hmm, dat is vreemd inderdaad..:thinking:

Als ik het goed begrijp kom je wel in je Mijn Simpel account bij het invoeren van een nieuw wachtwoord, maar om vervolgens weer opnieuw in te loggen werkt het nieuwe wachtwoord niet meer.

In dat geval lijkt het me dat bij het invoeren van de gebruikersnaam een fout zit, gezien het nieuwe wachtwoord nog vers in het geheugen zit en ik ervan uitga dat deze juist wordt ingevoerd. Ik wil je daarom adviseren om de volgende keer bij het opvragen van de inloggegevens goed te kijken naar de gebruikersnaam dat staat weergeven.

De gebruikersnaam heeft een maximaal aantal tekens. Wat vaak voorkomt is dat het e-mailadres wordt gebruikt als gebruikersnaam maar dat deze de maximum aantal tekens overschrijdt. Om deze reden is de gebruikersnaam dan ook automatisch niet het gehele e-mailadres is maar ontbreekt hier het laatste deel van.

Mocht je met deze informatie alsnog niet verder kunnen komen, laat het dan in een reactie in dit topic weten.

Groetjes,

Houssam

Het werkt. 
Bedankt voor de oplossing. 

Reageer