Beantwoord

Inloggen op mijn Simpel lukt niet

  • 23 April 2019
  • 7 reacties
  • 4541 Bekeken

Ik heb mijn inlognaam gewijzigd. Als ik u probeer in te loggen met de nieuwe inlognaam krijg ik de melding dat Je gebruikersnaam wachtwoord combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.
Als ik vervolgens aangeef dat ik de inloggegevens vergeten ben en mijn gegevens door middel van de link in de mail herstel kan ik wel inloggen. Maar zodra ik uitgelogd ben en weer probeer in te loggen krijg ik weer de melding dat Je gebruikersnaam wachtwoord combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.
Op de app op mijn telefoon kan ik helemaal niet inloggen.
icon

Beste antwoord door pieter1953 23 April 2019, 17:42

Bekijk origineel

7 reacties

Het probleem is inmiddels opgelost en kan weer inloggen.
Reputatie 2
Badge +8
Super! Fijn om te lezen dat het al is opgelost @pieter1953
Kan onder geen beding inloggen. Als ik dat doe staat er dat ik nog geen account heb aangemaakt. Maak ik een nieuw account staat er dat er al een account is aangemaakt
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Jari , vervelend dat je problemen met inloggen hebt!

Ik adviseer even contact met ons op te nemen, dan kijken we mee waar het niet goed loopt.

Groet, Sanne

Ik krijg al een week deze foutmelding: Wanneer wordt dit opgelost? Ik kan nu niet bij mijn facturen.

PS ik ben bereikbaar op 06-xxxxxxxx. De foutmelding betreft 06-xxxxxxxx

[Edit Phil: 06-nummers onherkenbaar gemaakt i.v.m. privacy.]

Ook ik ka mijn factuur niet inkijken.

Krijg steeds de melding Combinatie van gebruikersnaam  en wachtwoord klopt niet.

In afwachting van een oplossing. Vr.Gr. Arie.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Arie Slagter,

 

Vervelend dat je problemen ervaart met het inloggen! 

 

Je kunt een wachtwoord reset opvragen via www.mijn.simpel.nl/login door te klikken op 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?'. Vervolgens wordt er een e-mail naar je verstuurd waar je je gebruikersnaam kunt inzien en een nieuw wachtwoord kunt instellen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer