Als ik vervolgens aangeef dat ik de inloggegevens vergeten ben en mijn gegevens door middel van de link in de mail herstel kan ik wel inloggen. Maar zodra ik uitgelogd ben en weer probeer in te loggen krijg ik weer de melding dat Je gebruikersnaam wachtwoord combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.
Op de app op mijn telefoon kan ik helemaal niet inloggen.
Ik adviseer even contact met ons op te nemen, dan kijken we mee waar het niet goed loopt.
Groet, Sanne
Ik krijg al een week deze foutmelding: Wanneer wordt dit opgelost? Ik kan nu niet bij mijn facturen.
PS ik ben bereikbaar op 06-xxxxxxxx. De foutmelding betreft 06-xxxxxxxx
[Edit Phil: 06-nummers onherkenbaar gemaakt i.v.m. privacy.]
Ook ik ka mijn factuur niet inkijken.
Krijg steeds de melding Combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord klopt niet.
In afwachting van een oplossing. Vr.Gr. Arie.
Hi
Vervelend dat je problemen ervaart met het inloggen!
Je kunt een wachtwoord reset opvragen via www.mijn.simpel.nl/login door te klikken op 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?'. Vervolgens wordt er een e-mail naar je verstuurd waar je je gebruikersnaam kunt inzien en een nieuw wachtwoord kunt instellen!
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.