Beantwoord

Inloggen werkt niet na nieuwe mailadres

  • 16 January 2019
  • 1 reactie
  • 564 Bekeken

Kan niet meer inloggen omdat mijn mailadres is veranderd Hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Astrid 16 January 2019, 11:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Vervelend dat je niet kan inloggen op je Mijn Simpel! Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om het contactformulier in te vullen onder de categorie 'wijzigen persoonlijke gegevens.' Ter bescherming van de gegevens van je account vragen we je voor het wijzigen altijd om een kopie van je identiteitsbewijs.
Voeg daarom als bijlage een kopie van je identiteitsbewijs toe. Geef in je bericht aan wat je oude e-mailadres is en naar welk e-mailadres het gewijzigd moet worden. De klantenservice zal ervoor zorgen dat je e-mailadres zo snel mogelijk wordt gewijzigd zodat je weer kan inloggen. Per e-mail ontvang je een bevestiging als de wijziging is doorgevoerd.

Reageer