Skip to main content
Antwoord

inloggen wil niet lukken

  • August 25, 2020
  • 2 reacties
  • 920 Bekeken

25 augustus 2020

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd via de link in de mij toegestuurde  e-mail, maar vervolgens kan ik toch niet inloggen op de app ‘mijn simpel‘  omdat geantwoord wordt dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Graag uw oplossing 

Geert 

Beste antwoord door Houscouss

Hooi Geert,

Dan zit er vermoedelijk een fout in de gebruikersnaam. Wanneer je opnieuw een link opvraagt via je e-mailadres, kan je de gebruikersnaam inzien alvorens je een nieuw wachtwoord invoert. Je kan hier controleren of je de juiste inlognaam gebruikt.

Groetjes,

Houssam

 

2 reacties

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • August 26, 2020

Hooi Geert,

Dan zit er vermoedelijk een fout in de gebruikersnaam. Wanneer je opnieuw een link opvraagt via je e-mailadres, kan je de gebruikersnaam inzien alvorens je een nieuw wachtwoord invoert. Je kan hier controleren of je de juiste inlognaam gebruikt.

Groetjes,

Houssam

 


  • Auteur
  • Lezer
  • August 26, 2020

Hoi Houscouss,

gebruikersnaam, is dit gevoelig voor hoofdletters? Zoja, dan klopt jouw suggestie!

ik kwam erachter dat mijn wachtwoord niet voldeed. Nu inmiddels wel.

in ieder geval bedankt!!

mvg. Geert