Beantwoord

Kan ik mijn abonnement verlengen? Ik heb geen melding gehad

  • 6 January 2020
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Hoi,

Ik zag in de mijn simpel app dat ik mijn abonnement kon verlengen, hij is in mei 2019 verlopen maar heb daar geen melding van gehad en betaal tot nu toe nog steeds elke maand het bedrag dat ik moet betalen.

Hoe kan dit? Is me abonnement al verlengt? Als ik hem ga verlenge betaal ik dan niet dubbel?

 

Alvas bedank

 

MVG

Shirley

icon

Beste antwoord door Karin303 6 January 2020, 21:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt zelf in Mijn Simpel  kijken of je kunt verlengen..

Als je verlengt betaal je niet dubbel maar vervalt je oude abonnement.

 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Shirley , wat leuk dat je een vraag stelt op de Community.

 Zoals @Karin303  aangeeft kun je op je persoonlijke Mijn Simpel pagina of in je Simpel app onder het kopje ‘Abonnement’ zien of je op dit moment kunt verlengen. Als dit mogelijk is zie je een grote groene knop. Indrukken, kiezen welke bundels je wil Et voilà!

 Groetjes Joachiem

Hoi, het was allemaal al geluk voor ik reacties kreeg, ma bedank!

Reputatie 2
Badge +8

@Shirley fijn, bedankt voor je bericht, veel plezier met je abonnement :)

Groetjes Joachiem  

Reageer