Beantwoord

klantnummers

  • 29 May 2022
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Hallo,

aangezien ik 4 telefoon nummers betaal bij simpel .nl en ik van 1 nummer maar meer de rekening digitaal krijg en de inlog gegevens heb wil ik van de volgende telnummers graag de rekening 1 keer per post of e-mail ontvangen zodat ik het klantnummer kan inzien.

[Weggehaald door moderator ivm privacy]

van deze nummers hebben wij geen klantnummers meer geen inloggegevens in mijnsimpel.nl meer.

wij kunnen niks controleren en of wijzigen.

rekeningen kunnen verstuurd worden naar.

[Weggehaald door moderator ivm privacy]

icon

Beste antwoord door Charlie 30 May 2022, 09:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Bert Brinkman,

 

Welkom op onze community! 

 

De persoonsgegevens die je hebt achtergelaten zijn in verband met privacy redenen verwijderd. 

 

Indien je de inloggegevens niet meer weet, kun je deze opvragen via deze website. Je kunt hier kiezen voor ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ en het telefoonnummer invullen waarvoor je de inloggegevens wilt opvragen. Wij versturen je vervolgens een e-mail met daarin de mogelijkheid het wachtwoord aan te passen en de gebruikersnaam in te zien. Neem deze gegevens exact over!

 

Omdat je aangeeft dat je geen maandelijkse facturen ontvangt per e-mail voor een aantal telefoonnummers, kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres bekend is. Dit kun je wijzigen door dit formulier in te vullen.

 

Hopelijk kun je snel weer inloggen! Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, laat het ons dan weten! Op deze manieren kun je contact met ons opnemen. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer