Even een vraag!Ik ben een maandje geleden klant geworden bij simpel. Het probleem is echter dat ik slechtziend ben en dat ik daardoor een groter lettertype en spraak op mijn telefoon gebruik. Nu is het probleem dat dit grote lettertype niet goed door de app wordt overgenomen en waardoor alle letters dor elkaar heen staan en het niet goed leesbaar meer is. Nu heb ik geprobeerd om de letters kleiner te zetten maar hierdoor is het voor mijnzelf niet meer leesbaar. Nu heb ik geen inzicht meer in mijn verbruik (en als grootgebruiker is dat pittig lastig). Ik wil gewoon inzicht hebben in mijn kosten maar spraak op de iPhone werkt ook niet in de simpel app. Wat moet ik nu?
Ik heb gedacht mijn abonnement op te zeggen en las dat hier nog een proeftijd aan zat maar ik denk dat deze dan al verlopen is omdat ik nog een maand opzegtermijn had bij mijn oude provider. Ik heb nu geen zicht meer in mijn kosten omdat de site een lastig contrast heeft (paars op wit) Ik las iets over je contract op iemand anders zijn naam zetten. kan dit een optie zijn? hoe werkt dit en hoe vind je daar gegadigden voor? Het is jammer want Simpel leek me een zeer goede provider maar om nu nog 23 maanden zonder telefoon te zitten is wat overdreven 😞
Beste antwoord door Robert
Bekijk origineel