Ik heb de MijnSimpel App geïnstaleerd op mijn telefoon. Maar sinds een tijdje werkt deze in het geheel niet meer. Dus ik krijg ook geen overzicht meer van mijn verbruik. Reuze onhandig als je op vakantie bent en geen laptop mee hebt. Gisteren kreeg ik de tip om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden en te installeren, maar dat leverde niets op. Wat kan ik doen om weer zich op mijn verbruik te hebben?
Beantwoord
MijnSimpel App
Beste antwoord door Phil
Hi
Balen dat de Mijn Simpel app niet meer naar behoren werkt!
Fijn om te zien dat je al een test hebt uitgevoerd door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als dat geen oplossing biedt, kan het ook nog wel eens werken om te checken of er een update voor het besturingssysteem van je toestel klaarstaat. Mocht dat niet zo zijn of simpelweg de oplossing niet zijn, dan ontvang ik graag wat meer informatie over wat je ziet en ervaart. Screenshots bijvoegen mag altijd.
Overigens kan je altijd via je telefoon naar onze (mobiel) website toe en via die weg inloggen op je Mijn Simpel account.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.