Beantwoord

MijnSimpel App

  • 25 February 2021
  • 5 reacties
  • 606 Bekeken

Badge

Ik heb de MijnSimpel App geïnstaleerd op mijn telefoon. Maar sinds een tijdje werkt deze in het geheel niet meer. Dus ik krijg ook geen overzicht meer van mijn verbruik. Reuze onhandig als je op vakantie bent en geen laptop mee hebt. Gisteren kreeg ik de tip om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden en te installeren, maar dat leverde niets op. Wat kan ik doen om weer zich op mijn verbruik te hebben?

icon

Beste antwoord door Phil 26 February 2021, 12:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @zatopek bob,

Balen dat de Mijn Simpel app niet meer naar behoren werkt!

Fijn om te zien dat je al een test hebt uitgevoerd door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als dat geen oplossing biedt, kan het ook nog wel eens werken om te checken of er een update voor het besturingssysteem van je toestel klaarstaat. Mocht dat niet zo zijn of simpelweg de oplossing niet zijn, dan ontvang ik graag wat meer informatie over wat je ziet en ervaart. Screenshots bijvoegen mag altijd.

Overigens kan je altijd via je telefoon naar onze (mobiel) website toe en via die weg inloggen op je Mijn Simpel account.

Groetjes,

Phil

Badge

Dag Phil,

Mijn toestel maakt automatisch updates. Ik voeg hierbij twee screenshots toe. Eentje laat zien dat er automatisch updates worden gemaakt en de ander laat zien wat ik zie als ik de ‘MijnSimpel-app’ open. Deze blijft vaststaan op het afgebeelde scherm en drukken op toetsen heeft geen effect. Ik heb een Galaxy A3 (2017).

Groet, Bob Meewis

 

Reputatie 4
Badge +8

Thanks voor het delen van deze informatie @zatopek bob!

Intern kaart ik dit aan om te checken of er wijzigingen zijn aangebracht waardoor de app functionaliteit verliest. In de tussentijd is het een beetje behelpen door het Mijn Simpel account te gebruiken via de mobiele website of een PC of laptop.

Waarom wordt hier de oplossing niet geplaatst vervolgens..? Vraag is van een jaar geleden en tot heden niet adequat opgelost?
Ik zit heden (4-1-23) met hetzelfde manco op mijn mobiel. Geen inzage in factuur of specificaties meer ineens.. App reeds opnieuw geïnstalleerd, cache geleegd etc. , updates zijn automatisch bijgewerkt , voor zowel system op de mobiel alsook de app zelf..

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Dunc ,

Goed dat je hier even op terugkomt.

Onze app wordt continue verbeterd en geoptimaliseerd. Dat is de reden dat er niet op teruggekomen is. Jij geeft aan dit nog steeds te ervaren, ontzettend vervelend. Kan je mij doorgeven welk toestel merk en type je gebruikt? Dan kan ik daar even mee verder kijken. Als er toch meer informatie benodigd is, kan het zijn dat ik je toch vraag om telefonisch contact te zoeken. Dan handelen we het op die manier samen af en gaan we op onderzoek.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer