Beantwoord

MijnSimpel inlogscherm is meteen weer weg...

  • 5 March 2020
  • 3 reacties
  • 416 Bekeken

Na klik op MijnSimpel verschijnt inlogscherm maar is meteen weer weg...Dat lukt dus niet. Hellup!

icon

Beste antwoord door Houscouss 6 March 2020, 16:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

 

Hoi Rob,

Welkom op onze Community!

Dat klinkt vreemd. Kan ik misschien vragen of het gaat om het inloggen via de Mijn Simpel app, of gewoon via een internetpagina? Gebeurt het daarnaast op alle toestellen (pc/laptop/tablet/mobiele telefoon) dat de inlogscherm verdwijnt? Wat vaak helpt is om te proberen om in te loggen op een pc of laptop en/of in een andere webbrowser proberen in te loggen. Mocht dit niet hebben geholpen, kan je uiteraard even contact met onze klantenservice opnemen die dan graag met je meekijken waar het probleem ligt.

Voor nu alvast een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Houssam

Ik heb hetzelfde probleem op WIndows 10 mode S

browser edge

De eerste keer "mijn simpel”zie ik een flits met het inlogscherm,

Daarna bij elke klik op “mijn simpel” zie ik niets meer

 

Enige tips, work-arounds zijn welkom om dit op te lossen

 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Juben,

Ook welkom hier op onze Community!

Wat kan helpen is om in te loggen via een andere webbrowser indien deze op de pc/laptop staat. Het verwijderen van de geschiedenis/cookies is ook een optie wat je kan doen. Wat verder ook kan helpen, is om het te proberen in een privatevenster of incognitovenster. Bij de webbrowser Edge, Mozillla Firefox of Internet Explorer kan je dit openen door 'shift + control + p' in te drukken, en bij Google Chrome is dit 'shift + control + n'. Je kan ook onze handige Mijn Simpel app downloaden voor op je smartphone of tablet.

Groetjes,

Houssam

Reageer