Beantwoord

MijnSimpel nog overzichtelijker

  • 31 May 2020
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Badge

Aan het MijnSimpel team, 

Is het mogelijk om ook voor de resterende dagen een cirkeltje te plaatsen in het dashboard van MijnSimpel (web)? Zo zie je in één oogopslag hoe je tegoed ervoor staat en of je iets zuiniger aan moet doen. 

Groet, 

Danny

icon

Beste antwoord door Phil 2 June 2020, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Daannn!

Tof dat je hier je jouw feedback deelt, dat waarderen we :thumbsup_tone2: !

Hetgeen je bedoelt stat echter al in Mijn Simpel, tenzij ik je verkeerd heb begrepen. Na het inloggen op Mijn Simpel zie je 3 verschillende diagrammen omtrent je verbruik, die geven je resterende tegoed voor alle diensten aan. Net boven de diagrammen staat aangegeven over hoeveel je dagen je nieuwe bundelperiode, en dus je nieuwe tegoed, start.

Groetjes,

Phil

Badge

Dag Phil, 

Ik weet dat het aantal dagen als getal genoemd wordt, maar ik bedoel dus dat deze ook als cirkel aangegeven zou kunnen worden . Dan zie je 4 cirkels die je met elkaar kan vergelijken, ipv 3 cirkels en een getal . Als het "aantal dagen tot nieuw tegoed" cirkeltje kleiner is dan de bundel cirkels ,weet je dat je het wat rustiger aan moet doen. 

Groet ,

Danny

Reputatie 2
Badge +8

@Daannn ik begrijp wat je bedoelt, fijn dat je meedenkt. Ik heb je feedback intern genoteerd voor een volgend overleg.

Groetjes Joachiem

 

Reageer