Beantwoord

nieuw MB tegoed niet bijgeschreven ?

  • 18 juli 2019
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Vandaag zou mijn nieuwe tegoed geladen moeten zijn.

Ik krijg echter om 11.28 een SMS dat 80% van mijn internet bundel bereikt is
Om 11.32 volgt een SMS dat ca. 100% bereikt is
en vervolgens om 11.53 een SMS dat het plafond bereikt is!!

Op mijn simpel is wel een tegoed van 250 belminuten zichtbaar, maar de MB's staan op 0

Graag correctie van dit tegoed, zodat ik niet voor onnodige kosten kom te staan!!
icon

Beste antwoord door Tess 19 juli 2019, 10:47

Hi Hedwig:)

Welkom op onze community:)

Als ik je berichtje goed lees, zijn je MB's op. De waarschuwingsberichten die je ontvangen hebt hebben te maken met je internet en niet met je belminuten.
Het kan zijn dat je wel nog je belminuten over hebt maar je Mb's voor je bundelperiode verbruikt zijn.
Ik raad je aan om goed te controleren of vandaag de laatste dag van je tegoed is of dat vandaag je nieuwe bundel in gegaan zijn.

Mocht het zo zijn dat je tegoed niet correct bijgeschreven is verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega's helpen je graag verder.

Groetjes, Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Hedwig:)

Welkom op onze community:)

Als ik je berichtje goed lees, zijn je MB's op. De waarschuwingsberichten die je ontvangen hebt hebben te maken met je internet en niet met je belminuten.
Het kan zijn dat je wel nog je belminuten over hebt maar je Mb's voor je bundelperiode verbruikt zijn.
Ik raad je aan om goed te controleren of vandaag de laatste dag van je tegoed is of dat vandaag je nieuwe bundel in gegaan zijn.

Mocht het zo zijn dat je tegoed niet correct bijgeschreven is verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega's helpen je graag verder.

Groetjes, Tess

Reageer