Beantwoord

Nieuw wachtwoord instellen werkt niet

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 652 Bekeken

Beste Simpel,

Ik wil nieuw wachtwoord instellen maar deze functie heeft niet het beoogde resultaat. Kan het wel wijzigen maar combinatie van mijn gebruikersnaam (mail)  en nieuwe wachtwoord wordt daarna afgewezen (enkele pogingen gedaan)

icon

Beste antwoord door Joachiem 23 January 2020, 11:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Even gechecked, maar ik moet inloggen met een username+ww, dus niet het mailadres.

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @remcovankesteren fantastisch dat je aanwezig bent! Je kunt voor wachtwoord vergeten kiezen via mijn.simpel.nl en daar het e-mailadres invullen dat bij ons bekend is en het telefoonnummer. Als je vervolgens op de link klikt die je ontvangt in je e-mail dan kun je je gebruikersnaam inzien. Deze gebruikersnaam dien je ook te gebruiken als je inlogt met je nieuwe wachtwoord. Let op: neem de gebruikersnaam 1 op 1 over. Lukt het niet? Dan is er misschien meer aan de hand. Geef in dat geval even een seintje via www.simpel.nl/contact
dan kijken we met je mee.

Groetjes Joachiem

Bedankt. Allebei. Mail en gebr naam inderdaad door elkaar gehaald

Reputatie 2
Badge +8

@remcovankesteren bedankt voor je terugkoppeling en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem 

Reageer