Skip to main content
Antwoord

optijd opzeggen

  • July 3, 2025
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Maryam Saffari

Mijn abonnement loopt af op 15 september 2026.
Wanneer moet ik het best beëindigen en overstappen naar andere provider?

Beste antwoord door Sevn

Hi ​@Maryam Saffari,

Goede vraag! Wel jammer dat je denkt aan overstappen. 

Als je je abonnement wilt beëindigen en wilt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, dan hoef je de opzegging niet zelf bij ons te doen. In dat geval plaats je eenvoudig een bestelling bij je nieuwe provider en zij regelen dan de overstap én de opzegging van je huidige abonnement bij Simpel.

Let er wel op dat je bij het aanvragen van nummerbehoud bij je nieuwe provider aangeeft dat je wilt overstappen per einddatum van je contract, in jouw geval 15 september 2026. Op die manier voorkom je dat er voortijdige beëindiging of extra kosten plaatsvinden.

Heb je geen nummerbehoud nodig en wil je het abonnement gewoon laten stoppen per einddatum? Dan kun je dat rechtstreeks bij ons aangeven.

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 3, 2025

Hi ​@Maryam Saffari,

Goede vraag! Wel jammer dat je denkt aan overstappen. 

Als je je abonnement wilt beëindigen en wilt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, dan hoef je de opzegging niet zelf bij ons te doen. In dat geval plaats je eenvoudig een bestelling bij je nieuwe provider en zij regelen dan de overstap én de opzegging van je huidige abonnement bij Simpel.

Let er wel op dat je bij het aanvragen van nummerbehoud bij je nieuwe provider aangeeft dat je wilt overstappen per einddatum van je contract, in jouw geval 15 september 2026. Op die manier voorkom je dat er voortijdige beëindiging of extra kosten plaatsvinden.

Heb je geen nummerbehoud nodig en wil je het abonnement gewoon laten stoppen per einddatum? Dan kun je dat rechtstreeks bij ons aangeven.