Beantwoord

Oud en nieuw account Mijn Simpel

  • 24 May 2019
  • 1 reactie
  • 694 Bekeken

Goedemiddag,


In 2014 heb ik voor twee jaar een abonnement bij Simpel afgesloten met e-mailadres x en telefoonnummer y... Dit abonnement liep in 2016 af en toen heb ik het telefoonnummer meegenomen naar een andere provider. Dit abonnement liep in 2018 af en toen ben ik weer naar Simpel overgestapt, met hetzelfde telefoonnummer en hetzelfde e-mailadres, maar met een nieuw abonnement.

Op dit moment kan ik inloggen met het telefoonnummer en e-mailadres (gelinkt aan mijn accountnaam), maar dan krijg ik de gegevens van mijn oude abonnement uit 2015 ervoor, terwijl ik een nieuwe heb.

Hoe kan ik de juiste gegevens ontvangen? Wachtwoord vergeten of een nieuw account aanmaken wil niet, omdat de e-mail en het telefoonnummer gelinkt zijn.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Algri
icon

Beste antwoord door Sanne 27 May 2019, 12:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi Algri,

Welkom op de community!

Een Mijn Simpel account is altijd op de combinatie e-mailadres en mobiel nummer. Heb je eerder een abonnement bij ons gehad en kom je met nummerbehoud naar ons terug, dan kan het zijn dat bij het aanmaken van een nieuw account je tegen het oude account aan loopt.

Wat je kan doen is het e-mailadres (laten) wijzigen naar een ander, tijdelijk, e-mailadres. Dan lukt het in ieder geval om een account te maken. Heb je de inloggegevens? Dan kan je via Mijn Simpel het e-mailadres weer terug wijzigen naar jouw reguliere e-mailadres. Inloggen vanaf dan kan met de gebruikersnaam en het wachtwoord van jouw account.

Groet, Sanne

Reageer