Beantwoord

Schakelen tussen meerdere accounts in de Mijn Simpel app

  • 13 September 2023
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Badge

Sinds een aantal dagen heb ik niet langer de mogelijkheid om vanuit de app vanaf het startscherm snel te schakelen tussen meerdere gekoppelde abonnementen. Het werkt nu alleen via de optie “Meer” om vervolgens daar naar de gekoppelde abonnementen te gaan.

Dit is net wat omslachtiger daar ik 3 abonnementen beheer.

Is het mogelijk om dit weer anders in te stellen?

 

Groet, Oscar

icon

Beste antwoord door O. de Gauw 21 September 2023, 19:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @O. de Gauw

Welkom op onze community! Onze excuses dat er nog niet eerder is gereageerd op jouw topic.

De app wordt uiteraard constant geüpdatet. Helaas vind je de optie om te schakelen tussen jouw andere abonnementen niet meer bovenaan de app terug en is het enkel zichtbaar onder het kopje 'Meer'.
Dit kan je jammer genoeg niet aanpassen naar de oude lay-out. Via onze desktop/laptop versie kan je nog altijd schakelen zoals je dat gewend bent. 

Hopelijk kun je er toch een beetje aan wennen aan de wijzigingen binnen de app.

Groetjes, Noor 
​​​​​​​Simpel​​​​​​​

 

Badge

Hoi @O. de Gauw

Welkom op onze community! Onze excuses dat er nog niet eerder is gereageerd op jouw topic.

De app wordt uiteraard constant geüpdatet. Helaas vind je de optie om te schakelen tussen jouw andere abonnementen niet meer bovenaan de app terug en is het enkel zichtbaar onder het kopje 'Meer'.
Dit kan je jammer genoeg niet aanpassen naar de oude lay-out. Via onze desktop/laptop versie kan je nog altijd schakelen zoals je dat gewend bent. 

Hopelijk kun je er toch een beetje aan wennen aan de wijzigingen binnen de app.

Groetjes, Noor 
Simpel​​​​​​​

 

Hoi Noor,

Bedankt voor je reactie.

Dat is in ieder geval duidelijk. Spijtig dat deze keuze is gemaakt.

 

Groet, Oscar 

Reageer