Beantwoord

Sms Plafond, verbruik niet eens in de buurt van overschrijding

  • 15 January 2020
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Hoi, Ik krijg zojuist een sms dat ik mijn plafond nader. Als ik ga kijken bij verbruik deze maand kom ik nergens in de buurt van mijn limieten. Niet eens halverwege zelfs.

Bij extra verbruik staat 0 euro, er is geen extra verbruik. 

Toch staat dat plafond-themormetertje boven mijn maandbedrag.

 

Watskebeurt?

 

gr

RC A

icon

Beste antwoord door Astrid 17 January 2020, 14:59

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi RC_A,

Bij mij is hetzelfde aan de hand, ook nog zat mb's over en heb geen extra kosten gemaakt dus maar de mail beantwoord en om opheldering gevraagd, ben benieuwd.

 

 

 

 

Mijn mail kreeg ik retour. Send only vanuit hen.

Simpel is niet voor niks goedkoop blijkt nu. Geen klantenservice, dat scheelt een boel kosten. 😂

Reputatie 2
Badge +8

Hi @RC_A & @emvandrielvis,

 

Goed dat jullie deze vraag stellen! 
Het is natuurlijk verwarrend om een SMS te ontvangen dat het Plafond is bereikt terwijl dit niet het geval is. We sturen meerdere SMS berichten omtrent het Plafond. Hier lees je welke SMS berichten.
Belangrijk is om na te gaan of het Plafond op dezelfde hoogte is ingesteld als je maandelijkse abonnementskosten. Wanneer dit het geval is, krijg je direct bij je nieuwe bundel periode een SMS bericht dat het Plafond is bereikt. 
Is dit niet het geval? Dan verwijs ik je door naar deze FAQ. Heeft dit geen antwoord op je vraag gegeven? Onze klantenservicemedewerkers hebben inzage in je gegevens en kunnen voor je nagaan waarom je een SMS hebt ontvangen.

Alvast een fijn weekend toegewenst beide!

 

Groet, Astrid

Reageer