Beantwoord

Systeem en ik ben leugenaar?

  • 16 February 2021
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Badge

Wordt als leugenaar neer gezet 4 maanden ben ik al bezig om mijn abonnement. Telkens kijk ik de laatste maand of de gegevens nog goed staan. Alleen elke nieuwe periode zijn deze gegeven weer niet verwerkt. Zelfs als je dit samen doet met de klanten service samen dot gaat het fout. Maar het systeem is heilig. Een chinees spreekwoord zeg een fout is menselijk, maar op een puinhoop er van te maken heb je een PC systeem nodig. Ik gebruik deze telefoon om mijn vrijwilligers werk voor Humanitas te kunnen doen . Maar Simpel zorgt er voor dat dit niets Simpel is. Klant vriendelijkheid is ver te zoeken

 

icon

Beste antwoord door Phil 19 February 2021, 09:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Ruud1-rina,

Vervelend om te lezen dat je dit zo ervaart. Het is in geen enkel geval onze intentie om één van onze klanten als leugenaar te bestempelen. Excuses indien dit wel zo is overgekomen!

Op basis van je bericht is het mij echter niet geheel duidelijk wat er precies speelt. Tevens kan ik via de openbare berichten in de Community je abonnementsgegevens niet inzien. Daarom verzoek ik je om contact met ons op te nemen en daarbij te refereren aan je post op de Community. Je mag mij uiteraard ook een privébericht sturen via de Community. Als je daarbij ook het betreffende 06-nummer, de geboortedatum van de abonnementhouder, de postcode en het huisnummer meestuurt, dan duik ik er graag voor je in zodat we tot een oplossing komen.

Groetjes,

Phil

Badge

Vanaf begin november op mijn abonnement onbeperkt toe te voegen. Telkens word op de 14 van de maand de wijziging door gevoerd terwijl wel een mail krijg met de mededeling dat deze is door gevoerd.

na dit ook niet lukte in december en januari heb ter eind raad maar de klantenservice gebeld en dit samen met hen gedaan op 26 januari, 14 februari natuurlijk niet door gevoerd, na een gesprek geven zij aan dat ik   op 7 februari de opdracht heb geannuleerd. Dit klopt niet omdat ik op 13 februari nog heb gekeken of alle instellingen er nog in stonden en zo waar dat klopt. dus vol overtuiging 14 februari en weer zijn de instellingen niet door gevoerd. Dus weer staan het aan in de hoop op 14 maart gericht.

 

ik weet geen postbus nummer of adres want ik ben het echt zat art 265 van het BW  6e deel staat klaar om te gebruiken. Ik gebruik op dit moment 2 nummer is om mee te bellen beschikbaar gesteld door Humanitas en een voor ontvangen van berichten Simpel. Ik gebruik deze voornamelijk voor mensen met een financieel probleem die ik vrijwillig help krijg hier niet voor maar Simpel heeft besloten om mij blauw te laten betalen. Tijden s mij gesprek op 15 februari is mij medegedeeld dat ik op 7 februari de instellingen heb gewijzigd Waarom word er gelogen en word er niet klant gericht gewerkt of zijn wij een stuk vuil. Ik voel zo zwaar beledigd en als leugenaar neer gezet door een dame dir mijn in avond nogmaals haar gram waarschijnlijk niet gehaald had. Er is maar 1 oplossing dat ik op zoek moet naar een andere provider. Simpel is niet Simpel

Hi @Ruud1-rina

Bedankt voor je terugkoppeling en wat een vervelende situatie. 

Normaliter is het alleen mogelijk dat klanten de bundelwijziging annuleren via de Mijn Simpel pagina. Zodra de bundelwijziging is geannuleerd, ontvang je een bevestiging per e-mail. Mocht dit niet kloppen, dan is het raadzaam om direct contact op te nemen, zodat wij dit direct kunnen corrigeren. 

Daarnaast wil ik je er op attenderen dat wij zonder akkoord van de klant, geen wijzigingen doorvoeren in het abonnement. 
Aangezien ik geen inzicht heb op jouw persoonsgegevens, wil ik je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Aan de hand van je gegevens kunnen wij inzien wat er precies is misgegaan. 

Met vriendelijke groet, 

Lisa
 

 

Badge

Hallo,

 

ik heb alleen een email dat ik het abonnement update, maar van het annuleren komt geen email van.

ik heb al contact gehad via de telefoon, maar word uit gemaakt voor leugenaar.

Dat het zo moet lopen is zeer triest. 

Reputatie 6

Als klant kan ik je niet helpen @Ruud1-rina maar wat vervelend dit.  Heb je al een privébericht gestuurd naar Phil met je gegevens? Ik hoor het graag en dat het wordt opgelost. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Ruud1-rina,

Fijn dat je mij een privébericht hebt gestuurd, dankjewel. Ik heb je daar inmiddels ook van een reactie voorzien.

Groetjes,

Phil

Reageer