Beantwoord

Tegoed niet zichtbaar

  • 18 January 2022
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Ik wil mijn internet tegoed checken, maar krijg dat niet te zien. Ik zie wel mijn belminuten. Graag een oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door Jojohaarlem 18 January 2022, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Ja,dat viel mij ook al op.normaal zie je het verbruik in een oogopslag,nu niet meer jammer dat was wel fijn.maar misschien was het een bug.

Te vroeg gereageerd,alles weer in orde.😄

Reputatie 3
Badge +8

Hi @hajong en @Jojohaarlem!

 

Het klopt inderdaad dat het tegoed voor sommige klanten niet zichtbaar is. Dit komt door een storing. Het probleem is gevonden door de desbetreffende afdeling en zij werken er hard aan om dit op te lossen. Dit zal binnenkort dus weer voor iedereen moeten werken!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer