hi folks
ook na deze nieuwe update van 6 december is de app niet meer werkzaam op iOS 10.3.4
graag dezelfde herstelwerkzaamheden als zes maanden geleden
en ja ook dit keer weer een wit scherm bij het opstarten van de app
groeten
paul
hi folks
ook na deze nieuwe update van 6 december is de app niet meer werkzaam op iOS 10.3.4
graag dezelfde herstelwerkzaamheden als zes maanden geleden
en ja ook dit keer weer een wit scherm bij het opstarten van de app
groeten
paul
Hi
Wat vervelend dat de Mijn Simpel app niet naar behoren werkt.
Vaak is het probleem na het updaten van de app opgelost.
Heb je het toestel ook opnieuw opgestart?
Als de app dan nog niet werkt, wil ik je vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonsgegevens.
Indien je de laatste versie hebt en het probleem na het opnieuw opstarten van het toestel niet is verholpen, meld ik dit bij de verantwoordelijke afdeling.
Groet,
Lisa
Hi Lisa
Dankjewel.
Gisteren heb ik met Fleur hierover gesproken.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Ik heb de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd.
Helaas hielp dit niet.
Fijn als de developers dit oppakken.
Misschien helpt het om aan te geven dat dit hetzelfde issue is als bij de update van een half jaar en een jaar geleden. Een vergelijkbaar issue, vraagt mogelijk een vergelijkbare oplossing.
Met vriendelijke groet
Paul Jansen
Goedemiddag Paul,
Balen dat het nog niet werkt maar fijn dat je de uitkomst laat weten. We gaan ermee aan de slag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.