Skip to main content

hi folks

 

ook na deze nieuwe update van 6 december is de app niet meer werkzaam op iOS 10.3.4

graag dezelfde herstelwerkzaamheden als zes maanden geleden

en ja ook dit keer weer een wit scherm bij het opstarten van de app

 

groeten

paul

Hi @PPMJansen,

Wat vervelend dat de Mijn Simpel app niet naar behoren werkt. 

Vaak is het probleem na het updaten van de app opgelost.
Heb je het toestel ook opnieuw opgestart? 

Als de app dan nog niet werkt, wil ik je vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonsgegevens. 
Indien je de laatste versie hebt en het probleem na het opnieuw opstarten van het toestel niet is verholpen, meld ik dit bij de verantwoordelijke afdeling. 

Groet, 

Lisa
 


Hi Lisa

Dankjewel.

Gisteren heb ik met Fleur hierover gesproken.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Ik heb de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd.

Helaas hielp dit niet. 

Fijn als de developers dit oppakken. 
Misschien helpt het om aan te geven dat dit hetzelfde issue is als bij de update van een half jaar en een jaar geleden. Een vergelijkbaar issue, vraagt mogelijk een vergelijkbare oplossing.

 

Met vriendelijke groet

Paul Jansen


Goedemiddag Paul,

Balen dat het nog niet werkt maar fijn dat je de uitkomst laat weten. We gaan ermee aan de slag


Reageer