Beantwoord

Vergeten te verlengen

  • 7 February 2022
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik wilde bij mijn verlenging van de 2 jaars periode een verandering in de mb,s aanbrengen. Ook wilde Ik een 2e abonnement afsluiten.Helaas liep het nov'21 af. Klopt het dat ik nu geen voordeel meer krijg.

icon

Beste antwoord door Karin303 7 February 2022, 13:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Verlengen kan altijd nog,  het abonnement wat in November afgelopen was loopt gewoon door en is maandelijks opzegbaar,  je kunt dus nog steeds verlengen met het voordeel wat momemteel als actie wordt aangeboden en een heel nieuw abonnement afsluiten, of je wacht op een betere actie. De keuze is geheel aan jou

 

Groetjes, Karin

Reputatie 3
Badge +8

Hi Ivon!

 

Welkom op onze community :D

 

Wat @Karin303 aangeeft klopt inderdaad. Je kunt jouw abonnement altijd nog verlengen met de op dit moment geldende acties. Een verlenging kun je in orde maken via de Mijn Simpel pagina > Abonnement > Nu verlengen. Ook kun je bij een tweede bestelling gebruikmaken van het Via Via Voordeel. Zo ontvang je voor het bestaande en het nieuwe abonnement €10,00 euro gratis abonnementskosten. Deze korting wordt na de bedenktermijn toegepast, wat apart per e-mail wordt bevestigd.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer