Skip to main content

Beste simpel,

Ik bevind me op dit moment voor langere tijd in het buitenland en moest opeens de simpel app die ik al langere tijd gebruik opnieuw verifiëren. Dit is opzich natuurlijk geen probleem, echter is de 06 een gegeven en kan dit niet verandert worden in +316 waardoor ik geen verificatiecode ontvang.

Hi! ​@Rickv en ik help je graag verder!

Voor de verificatie is er nog een tweede manier mogelijk, je kan je toestel namelijk ook via onze site registreren:

1. 60 seconden na het aanvragen van het sms’je verschijnt onder in het scherm de link ‘Registreren via mijn.simpel.nl’. Druk op deze link en kopieer de zesletterige code met het kopieer-icoontje ernaast.
2. Klik vervolgens op ‘Open Mijn Simpel website’. Je telefoon opent de webbrowser en vraagt je om in te loggen als je nog niet bent ingelogd. Je komt op de pagina ‘Telefoon registreren’. Plak of vul hier de zesletterige code in.
3. Er verschijnt nu een zescijferige code op het scherm. Kopieer of onthoud deze code en plak deze in de Mijn Simpel app. Je telefoon is dan geregistreerd en je kunt nu inloggen op de Mijn Simpel app.

Krijg je deze optie niet te zien of mislukt het? Dan kan je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en je klantgegevens. Dan ga ik met je meekijken. 

 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer